Sunday 19 February 2012

Kuantan Medical Centre

Pada hari Sabtu,mak+ayah bawak aku ke Kuantan Medical Centre.Pagi2 lagi kitorang dh keluar dari rumah Yama.Yang tinggal kat rumah masa tuh Makmuk+Fadilah+Aida.Alaa nk ikut pun buat apa?Bukan nak pergi bersuka ria,tapi ade urusan.Mak+ayah aku bawak ke situ untuk cek lah ape yang aku alami selama ni.Sebab aku asyik sakit tak habis2.Selain dari gangguan jin adakah aku menghidap penyakit lain kan.


So,after city scan+x-tray,dalam jam 12 tgh hari tu dapatlah result.So,Doc yang cek aq hari tu Doc Sastri.Katanya,tidak ade masalah ape2.Semuanya normal.Otak dan dada pun normal.Alhamdulillah,syukur tak terhingga kuungkapkan sebab memang tak ade ape2 penyakit fizikal.Doc tu cuma cakap ade sedikit ketumbuhan dalam tulang pipi sebelah kanan.Tapi tak ada kena mengena dengan ape yang aku alami selama ni.Maksudnya tak ade kena mengena dengan sakit kepala,sakit dada,kerap pitam dan lain2.Maknanya ape yang aku alami selami ini memang gara-gara gangguan jin.Doc tu sarankan agar aku terus berjumpa pakar tulang untuk penjelasan yang lebih detail berkenaan ketumbuhan tu.Aku rase tak payah nak jumpa pun pakar.Buat mahal bill nak bayar jek.:)


Bukan ape,pakar tulang yang aku patut jumpa tu ayah kawan aku,Irfan nerd.Hu5.So,i have to contact Irfan.No need nk jumpa pakar.Hu5.Allah permudahkan segala urusan.


Alhamdulillah..semuanya dipermudahkan Allah :)



No comments:

Post a Comment